Hallo zusammen,
ich habe folgendes Modell bei Amazon für meinen A3 Sportsback 2009 gekauft:
https://www.amazon.de/gp/product/B075S2 ... UTF8&psc=1
Wenn ich auf der Startseite (Homescreen) unterhalb der Uhr das Navisymbol/App gegen das der Navigon App austausche erscheint am nächsten Tag, oder auch schon nach wenigen Stunden wieder die Alte NaviApp auf dem Homescreen und das von mir auf dem Homescreen gespeicherte Navigon Symbol ist weg.
Die eingestellten Radiosender etc. sind aber alle weiterhion vorhanden, an der Versorgung mit Strom kann das ja nicht liegen oder?
Was mache ich falsch?
Danke schon mal für die Hilfe und Sorry für den Text auf Deutsch. Evtl. kann das ja einer ins englische übersetzen.
Viele Grüße
Startscreen Homescreen reset to default
Re: Startscreen Homescreen reset to default
Hi,
sorry for my bad German .It seems that your query is that the icons on the home page unable to change.For such issue,you can flash the following firmware to solve this problem.
https://mega.nz/#!dN8jlTba!qTkvlkzkQ7it ... IqbtHEtFEI
Download the files to the root content of one sd card/USB stick and insert the card into the GPS slot(if you choose sd card),then enter settings - about device - system update.
Any more query,please first tell me your order number in amazon or buyer id in ebay,Pumpkin or AliExpress so that we can confirm more information about your unit and provide you positive solutions.And some pictures or an short video about the problem will be helpful for us to understanding your query.
Regards
sorry for my bad German .It seems that your query is that the icons on the home page unable to change.For such issue,you can flash the following firmware to solve this problem.
https://mega.nz/#!dN8jlTba!qTkvlkzkQ7it ... IqbtHEtFEI
Download the files to the root content of one sd card/USB stick and insert the card into the GPS slot(if you choose sd card),then enter settings - about device - system update.
Any more query,please first tell me your order number in amazon or buyer id in ebay,Pumpkin or AliExpress so that we can confirm more information about your unit and provide you positive solutions.And some pictures or an short video about the problem will be helpful for us to understanding your query.
Regards
Return to “General Configuration”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 29 guests